Amíg a Vodafone kiváló slágerekkel festi alá kereskedelmi üzeneteit (ugyebár Dandy Warhols, Jet, Supergrass vagy az egy slágeres Mock Turtles),
a T-Mobile úgy gondolta, minek jogdíjat fizetni, ha nem muszáj.
Persze nem az a gond, hogy a T-Mobile sóher a reklámzenére, hanem az, hogy Kirowskiék a következőképpen találják meg a kísérő muzsikát:
- Te, ezalá kéne egy lüktetős figyelemfelhívós! 90 Golfot sorsolunk ki, úgyhogy valami ütős kellene!
- Ismered a Coralt? Van egy jó számuk!
- Balázs Fecó? Hagyjál már, azt a retródiszkóba' se játsszák!
- Nem az Laca! "The" Coral! Britpop. Figyi, rányomom a youtube-ot a projektorra!
- Hmmm... fasza... Írd meg ezt a számot, azt hagyasd jóvá a vezérrel!
Íme, így sikerült a reklám:
És a The Coral nevű együttes Dreaming of You című "macis" slágere:
Ha Ön szerint a kettő teljesen különböző, két lehetőség van:
1.) Ön restül hall.
2.) Önnek aranytárskártyája van.
És mivel reklámzenében valószínűleg nincs plágium, még akár csengőhangban is kiadhatják.