Ortisz muzikális brogja

Beszámolók anomáliákról, koncertekről, reklámkritika, lemezkritika; ráadásul mindez rendszertelenül, zenei aláfestéssel, enyhe népművelő beütéssel és öntömjénezéssel megspékelve. Tudják, amilyen blogokkal szarásig van az internet.

Zenebetyár

Nincs megjeleníthető elem

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

RSS nyalábok

Muzsika álláskereséshez

2008.02.08. 18:41 Ortisz

Elöljáróban annyi, hogy KZ Ottó e héttől már nem antisztatikus.
Hogy mi lesz, az idő kérdése, de még nem publikus.

Tehát benyomtam a Chemical Brothers We are the night-ját, amit nem is tudom, miért hagytam ki a 10-es listámból. Pedig amellett, hogy kiváló album, álláskereséshez is ideális. Kreatív, no meg az adrenalinszintet is fenntartja, na nem mintha leesett volna.

 



A mai célállomás a vecsési Airport Business Park volt, ahol persze még nem jártam, eddig legfeljebb a vonatablakból integettem neki. Utánanéztem, hogy a 200-as busz viszonylag közel rakja le az embert ezen épülethez, ezért azzal vettem célba a helyet. Amikor megláttam, hogy az ominózus busz száma mellett egy repülőgép-embléma is megjelent a kijelzőn, kezdtem megnyugodni.
Le is szálltam az általam közelinek vélt megállónál, s uszkve 1-1,5 kilométer bicikliúton történő gyaloglás után meg is találtam úticélom végét. A megállótól a Biznisz Parkig vezető út számos zebrátlan és lámpátlan kereszteződéssel volt tarkítva, ahová általában nagy sebességgel csapódtak be a kanyarodó autók, mivel e kereszteződések általában a 4-es út lehajtói voltak.

Mivel az utazás során hirtelen elfogyasztottam 1,5 liter szénsavas ásványvizet, még az interjú előtt rám jött a hugyozhatnék. Bokros rész persze sehol, csak egy Maki gyorsétterem, így kénytelen voltam sutba dobni globalizácókritikus énemet, és befáradni az M betűs kitérőbe.
Az Emszí Donald a városban tobzódókhoz képest "bizniszesre" van véve, dizájnolt asztalokkal, kanapékkal és puffokkal.
A pufók pultoscsaj és köztem a következő párbeszéd zajlott le:

- Szia! Mit kérsz!
- Két sajtburgert.
- Csak 5-6 perc múlva lesz kész, mert még a Mekk-reggeli van. Jó úgy?
- Oké, addig vécézek egyet.

A budi az emeleten volt, a piszoárok pedig vagy liliputiaknak készültek, vagy azoknak a gyorskajától elhízottaknak, akiket guggológyakorlatra ítéltek.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És hogy ott se maradjak zene nélkül, hirtelen teli hangszóróból felharsant a következő sláger: 



Utána ismét a pulthoz járultam, hogy megvan-e már a cucc. Persze egy gombapaprikás nokedlivel - amit egy szerdai interjú előtt burkoltam - jobban esett volna, de hát semmi más élelemszerző hely nem volt a közelben. Na jó, benzinkút, de az még klasszisokkal rosszabb.
Folytattam a párbeszédet a pufók hölggyel:

- Bocs, megvan már a sajtburger?
- Milyen sajtburger?
- Amit az előbb kértem, a két sajtburger.
- Az nem volt beütve.
- Miért, nekem kellett volna beütni?

Szerencséjére visszavonulót fújt, én meg hozzájutottam a marhapogácsás zsömléhez.
Hogy miért hívják sajtburgernek, számomra rejtély. Mert burgernek burger, de amennyi sajt van benne, akár ki is hagyhatnák.

 



Ez a dal volt az interjú előtti utolsó hangulatfokozó, a portán - műveltebbeknek "recepción" - emónak kinéző csajok fogadtak. A folytatás már bizalomgerjesztőbb volt valamivel, de erről ennyit egyelőre.
A visszaúton még muszáj volt bemutatnom egy illegális átkelést a négysávos 4-esen - zebra híján ugye - a 200-as ellenbuszmegállóig. A másik oldalon meg járda sincs.
Ha ez a firma felhív, hogy kellek nekik, azt mondom majd: Tessenek csinálni akadálymentesített infrastruktúrát a gyalogosok számára, akkor majd megkaphatnak. Talán.

 


Szólj hozzá!

Címkék: maki airport business park meki late of the pier buri

A bejegyzés trackback címe:

https://brog.blog.hu/api/trackback/id/tr63976375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása